Vrydag 14 Augustus 2015

Bettie: Saterdag 15 Augustus 6:00vm


Ek is gister beroof van my besoekie aan my Mosbolletjie!
Toe ek besoektyd by die hospitaal kom, is ek net betyds om te sien hoedat sy die gang afry op haar wit hospitaalferrari. Sy was op pad na die teater sodat hulle die kateter kan vervang met 'n sakkie. Ongelukkig verg dit 'n operasie, want daar moet 'n pypie ingeplant word in haar blaas. Sy het nog nie beheer oor die blaas nie. Die Uroloog sê vir my dat dit enigiets tussen enkele dae en drie maande kan neem voordat sy weer normale blaasfunksie sal hê.
En so sien ek my Mosbolletjie verbyvlieg, vrolik en vol lewenslus soos altyd. Bedroë draai ek en Ria om. Ons sal maar vir die volgende uur onsself moet besig hou, iewers gaan koffie drink. Besoektyd is later al lankal iets van die verlede, en steeds staan ons en wag dat sy uit die teater moet kom. Uiteindelik moet ons maar huiswaarts keer, want ek het ander verpligtinge wat nie meer kan wag nie. Frustrasie!
Die goeie nuus is dat Bettie waarskynlik vandag na 'n algemene saal oorgeplaas gaan word!
Liewe leser, ek wil vir jou baie dankie sê dat jy gewillig is om te luister as ek my hart uitstort oor die een vir wie ek baie lief is, my Mosbolletjie. My verlange na haar is baie groot!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking