Sondag 09 Augustus 2015

Bettie: Maandag 10 Augustus 8:00vm


Ek kan nie glo dat dit nou al die tiende blok is wat ek oor Bettie skryf nie! En ek het nie eers elke dag geskryf nie!
Elke keer as ek by haar kom gaan 'n bietjie beter. Die afgelope paar dae help die fisioterapeut haar regop, en dan gaan sit sy op die kant van die bed met haar bene wat afhang. Sy het selfs 'n loopraam uitgetraai – nie geloop met hom nie, want die bene wil nog nie saamspeel nie, maar sy kon al die gevoel kry van hoe om die ding te hanteer.
En haar krismisboom van drupsakkies is besig om al sy blare te verloor. Van die nege sakkies is daar nou nog net drie oor. Boonop kry sy ook nie meer aarvoeding nie. Sy moes vanoggend haar laaste bloedplasma omruiling gekry het, maar die dokters het besluit dat dit nie meer nodig is nie, en daaroor is my Mosbolletjie natuurlik in die wolke, want dit is 'n uitmergelende prosedore. Hulle gaan egter vandag begin met 'n week-lange behandeling van steroïde.
Ek het vanoggend vir haar 'n boodskappie gestuur om te sê hoe trots ek op haar is, en hoe ek met haar brêg by almal. Dat sy so sprankelend en vol vreugde kan wees tussen 'n klomp suurknolle, gaan my verstand te bowe. Haar buurvrou probeer dit vir almal rondom haar moeilik maak met haar gekerm en geskree op almal en ontevrede wees met alles in die lewe. En sy het nog twee trawante elders in die waakeenheid wat óók die lewe vir almal versuur. En my eie Mosbolletjie beur almal rondom haar op met haar opregte blydskap. En dít ten spyte van al die pype en naalde in haar, en ten spyte daarvan dat haar arms en hande potblou is van die talle kere wat hulle bloed moes trek en nie are kon kry nie.
My Mosbolletjie, ek is baie trots op jou! En ek bewonder jou moed!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking