Woensdag 12 Augustus 2015

Bettie: Donderdag 13 Augustus 6:00vm


My Mosbolletjie is gisteraand baie opgewonde om my die nuus mee te deel: Die dokter is tevrede dat sy sodanig herstel het dat sy dalk teen die naweek na 'n algemene saal oorgeplaas kan word. Om uit die waakeenheid met al sy drama en alarms en klokkies en nimmereindigende gewoel en gewerskaf te kan ontsnap, is 'n reuse stap vorentoe.
Die enkele groot probleem wat sy nou het, is dat sy steeds nie die gebruik van haar bene het nie. Maar dit is ook stadigaan besig om te verbeter. Gister het sy vir die eerste keer haar voete op die grond gehad en probeer staan met 'n loopraam.
Die fisioterapeut sê dat dit noodsaaklik is dat Bettie 'n tyd lank in 'n rehabilitasiesentrum sal moet deurbring. Die naaste een is in die Entabeni Hospitaal in Durban. Dit is nog 'n groot berg wat vir ons voorlê, maar hóm sal ons ook klim, treetjie-vir-treetjie.
Ek is baie dankbaar vir die vordering, en ek wil weereens baie dankie sê vir elkeen wat getrou vir haar bid en ons op die hande dra met hulle liefde en bemoediging.


1 opmerking:

  1. Prys die Here! Well done Bettie! Never look down, always up and forward. We give thanks to our Lord for the good news of your improvement. I always say to my fellow pilgrims...'walk don't run' :) and now also saying to you 'walk don't run'. Love you cuzzie! x En Louis, great example of a loving and caring husband...saluut ou boet!

    AntwoordVee uit