Donderdag 10 Julie 2014

Toiletpapier
Ek bring vanoggend my motor in vir 'n diens in Stanger. Besluit ek toe mos, dat terwyl ek moet sit en wag, dat ek maar kan sit en werk. Ek pak vir my 'n opvoutafel en stoel in, en so stel ek my “kantoor” op op die enigste stukkie gras, tussen 'n klomp rommel, voor die werkswinkel.
En hier sit ek nou. Rondom my staan 'n klomp stukkende karre. Motors is hulle beslis nie, want nie een is die titel van “motor” werd nie. Hier is selfs 'n hele bondel uitgeleefde taxi's.
Maar dit is nie waaroor ek skryf nie. Toe ek hier kom sit, vang my oog die gebou reg voor my. Hier lê 'n reuse rol papier, byna twee meter hoog en naby aan drie meter wyd. Daar is so 'n snaakse donsigheid aan die papier, nie soos die gewone koerantpapier wat jy dikwels op vragmotors sien nie. Laat my amper aan 'n reuse toiletrol dink.
En tóé eers sien ek die naam van die besigheid: “Soft Touch”. En toe wéét ek: hierdie IS 'n reuse toiletrol.
En nou gaan my gedagtes op loop. Wat sou die doel wees van so 'n groot toiletrol? Ja, ek weet dat hy opgesny gaan word in duisende klein rolletjies. Maar sê nou maar net hy bly so groot.......... Waarvoor sou mens dit dan gebruik?
Dit kan darem handig inkom om al die gemors wat in ons land aan die gang is skoon te vee. Al die korrupsie en omkopery en onwettige transaksies. En wat van al die leë beloftes wat die manne in die politieke gestoeltes maak? Dan is daar nog al die verwyte en beskuldigings wat heen en weer geslinger word in die parlement, maar ook elders. Dit gebeur dikwels selfs in die kerk!
Maar dit bring dit nader na my sélf. Ek is mos deel van die kerk? En ek staan dikwels skuldig dat ek dinge sê wat nie gesê moes wees nie, en dan maak ek mense seer. Ek ek dink dinge wat my gedagtes besoedel. Is daardie reuse toiletrol nie dalk vir my sélf bedoel nie?
Vee eers voor jou eie huis voordat jy 'n ander s'n kritiseer! Ek dink ek gaan oor stap na daardie toiletpapierfabriek, en vir die kêrel vra wat sy rolletjie kos. Dalk kan ek dit handig vir my sélf gebruik.
Louis

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking