Saterdag 05 Julie 2014

Manne Tyd
Saterdag 5 Julie
Pikdonker val ek vanoggend in die pad om saam met die manne in Ballito te gaan bid.
Daar aangekom, kry ek 'n gesellige klompie manne saam om die koffiemasjien. 'n Gemoedelike gees heers so vroeg op die Saterdagoggend.
Maar dan word dit tyd om ernstig te raak. 'n Onderwerp word op die tafel gesit, en dan begin die manne gesels. Dit gons, en waar ek gewoonlik die een van baie woorde is, kry ek skaars 'n skuins woordjie in. Ek verluister my aan die wysheid wat oorborrel.
Ek kry 'n warm gevoel oor die hart. Is dit nie heerlik nie, wanneer manne ernstig gesels oor die dinge van die Koninkryk? Ons praat oor die werking van die Heilige Gees, en hoe wonderlik dit is dat daar 'n nuwe insig gekom het in die NG Kerk oor die Heilige Gees. Waar hierdie onderwerp vroeër jare taboe was, want dit was net die “Apostolies” wat openlik oor die Heilige Gees gepraat het, is dit nou totaal anders, en oral ervaar lidmate van die NG Kerk die wonderlike werking en gawes van die Heilige Gees.
Te gou is ons tydjie om, en die manne kerm dat hulle nog báie wou gesels en nog lekker wou kuier.
Wat die hart van vol is, loop die mond van oor. Hierdie manne se harte moet propvol wees van die Heilige Gees, want hulle kry nie genoeg van Hom gepraat nie.
Met 'n hart wat gloei, ry ek terug huistoe. En dit borrel in my, want ek is so bly..........
Louis

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking