Saterdag 19 Julie 2014

Alweer die Manne
Saterdagoggend.
Pikdonker vanoggend val ek in die pad. Ek is nie baie lus vir die rit so vroeg op 'n Saterdag Ballito toe nie. Maar skaars kom ek by die kerk aan, of my hele gemoed verander. Die heerlike geur van sterk swart koffie wat brou en 'n klein groepie manne wat heerlik aan die gesels is, gee my sommer nuwe moed vir die dag. Weldra groei die groep aan tot 20 manne wat die hele kombuis vol staan, en dit gons soos 'n byenes.
Versterk met die geurige koffie, is dit besigheid, en na 'n kort videogreep begin die manne diep dinge gesels. Die gesprek handel oor eer aan God en eer aan jou medemens.
Gewoonlik sukkel dit maar om 'n klomp manne bymekaar aan die praat te kry, maar hierdie manne het vanmôre sommer gróót gesels. Elkeen wil sy opinie lug. Ek is half gefrustreerd, want ek sukkel om 'n woordjie in te kry. En kyk, EK is mos nou darem die ou wat wéét wat hy sê!
Maar baie gou moet ek agterkom dat daar ander manne óók is wat wéét wat hulle sê, en dalk baie beter as die “wyse” EKKE.
Waaroor het die gesprek nou weer gegaan?
O, om ander die eer te gee.
Oepsie..........
Ek hoop ek sien jou by die volgende manne oggend, Saterdag oor twee weke. Dis lêker jong!
Louis

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking