Dinsdag 01 Julie 2014

Hartlik welkom by Louis se Blog.
Hierdie blog is bedoel om 'n gesels-blog te wees, en ek nooi jou hartlik uit om deel te neem aan die gesprek of kommentaar te lewer.
Wat presies gaan die blog behels?
Ek het nie 'n idee nie! Maar ek sal my laat lei deur die Gees. Moontlik skryf ek oor dinge wat met my gebeur. Of dalk sal ek iets meer vertel oor boeke. Dalk skryf ek oor relevante onderwerpe. Ek sal my ook laat lei deur jou, liewe leser, en ek skryf graag oor 'n onderwerp waaroor jy wil praat.
Dalk net so 'n ietsie oor myself:
Ek is gebore op 30 Julie 1948 in Middelburg Transvaal (toe was daar nog nie 'n Mphumalanga nie!).
Ek het egter grootgeword op Oupa Johnny Parsons se plaas Teguaan, skuins onderkant Elandskrans by Waterval Boven (daardie jare was die plaas se naam Doornhoek). Daar op Waterval Boven het ek gematrikuleer.
Ek woon tans op 'n plaas naby die pragtige kusdorp Ballito.
Ek is deeltyds in diens van die Ballito Gesinskerk (NG Gemeente Noordkus).
Ek het reeds meer as 40 boeke geskryf, en ek publiseer ook boeke vir mense wat 'n klein oplaag boeke gedruk wil hê.
My e-posadres is: louis@chl.co.za
Louis Nel

1 opmerking: