Dinsdag 01 Julie 2014

Goeie môre
Dagboek: 2 Julie 2014
O koud is die windjie en skraal......... Die bekende gedig uit ons vroeë Afrikaanse skatkis maak vanoggend vir my baie sin.
Omdat ons internet sein so swak is, moet ek baie vroeg elke oggend buite gaan sit voor die huis om my take afgehandel te kry. En vanoggend byt so 'n lastige windjie my in die blaaie.
Nogtans is dit die moeite werd, want in die vallei onder my begin die son plek-plek die skaduwees uit die kloof verdryf. Die voëls het begin ontwaak, en hier agter die huis jubel 'n Grootringduif: “Loof Hom! Die Heer is groot!” oor en oor.
Die narre van die duiwefamilie, die Papegaaiduiwe baljaar iewers hier onder in 'n boom waar daar wintervrugte is – hulle dankbare borrelklanke is soet op die oor. En 'n paar Rooikophoutkappertjies sing opgewonde hulle duet terwyl hulle op die takkie op en af wip van pure lewensvreugde, terwyl 'n koddige Hoep-hoep ewe vrolik “Hoep-hoep-hoep.”
Die hartseer liedjie van die Groenvlekduifie: “My ma is dood, my pa is dood, al my kindertjies is dood en my hart is baie seer.....” gryp my aan die hart.
Dit herinner my dat daar tussen al die vrolike mense ook iemand is met 'n diep seer binne in. Dit hinder my, want dikwels wil ek nie daardie seer raaksien nie – wil ek liewer verby kyk, nie betrokke raak nie.
Die Here het my 'n oor gegee om te kan luister na diegene wat seer het. Dalk kan ek nie fisies iets doen nie, maar dikwels is dit al wat die persoon vra, dat iemand gewillig sal wees om te luister.
Here, gee my asselief gewillige ore. Gee my asseblief daardie empatie om te wil luister na elkeen wat seer het. Gee my die geduld om nie te wil raadgee nie, maar net te luister.
Louis Nel


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking