Sondag 01 November 2015

Bettie: Maandag 2 November


Sedert my laaste blok het daar baie water is die see geloop. Intussen is Bettie uit die hospitaal ontslaan omdat die mediese fonds nie langer vir die rehabilitasie sentrum wou betaal nie.
Maar nou wil ek eers sê hoe baie trots ek op my Mosbolletjie is. Sy is nou nie juis iemand wat toesprake hou of in die openbaar praat nie. Maar Vrydagaand het ons gemeente 'n familiefees gehad, en by daardie geleentheid het sy voor 'n klomp mense getuig oor wat met haar gebeur het. Sy het vertel van haar hele ondervinding in die hospitaal en die rehabilitasiesentrum en hoe sy deur alles kon staande bly deur die genade van die Vader. Maar ook dat sy gedra is deur talle mense wat gedurig vir haar gebid het, besoek het en die talle boodskappies en oproepe van bemoediging.
Inderdaad is sy nou by die huis, en die uwe is verpleegster, fisioterapeut, shef, kopdokter, bemoediger, arbeidsterapeut en sommer ook die huishoudster, skottelgoedwasser en wasvrou. Maar ek doen die alles met groot liefde en baie blydskap, want my Mosbolletjie is by my!
Sondae by die kerk is ek maar baie suur, want almal koek rondom haar en kloek en kekkel met haar, en ek kry nou nie meer aandag nie! Nee, eintlik is ek gladnie suur nie – my hart swel van trots vir my brawe Meisie!
Die manne van ons selgroep het vir haar 'n ballerina-raam gebou waarin sy kan opstaan. Hierdie apparaat moet haar help om te leer loop, en Donderdag het sy dan ook haar eerste klein treetjie gegee met behulp van die raam. Dit is 'n reuse tree vorentoe.
Bettie is steeds baie positief en vol moed. Elke dag is 'n nuwe mylpaal in haar lewe waar sy iets nuut regkry.
Ek wil net weereens baie, baie dankie sê vir die talle boodskappies en briefies van bemoediging wat ons deurentyd kry, dikwels van mense wat ons gladnie eers ken nie. Dankie vir die talle besoekies in die hospitaal en vir die wonderlike ondersteuning van die lidmate van ons gemeente en ander vriende. Dit dra ons deur die moeilike tyd.
Louis en Bettie Nel

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking